vrijdag 27 februari 2015

Wok to walk

Het concept staat op de borden
Ik was in de stad en etenstijd was inmiddels (bijna) verstreken en ik moest nog wat gaan eten. Mijn eerste ingeving was om naar Kam Yin te lopen, maar op weg daarheen passeerde ik een filiaal van Wok to walk in de Warmoesstraat. Nu had ik al een keer van Dennis begrepen dat je hier een prima snelle hap kon krijgen dus ik liep naar binnen. Het mechanisme was duidelijk voor iemand die al eens bij de burgermeester was geweest. Er stonden drie grote borden boven de kassa, vanaf de eerste koos je je noedels of rijst, detweede bestond uit je vlees of vegetarische toevoegingen en de laatste was de soort saus die je er op wilde hebben.

Het personeel was bijna geheel Aziatisch en ik nestelde noodles met kip in Bangkok saus (pittige Thaise saus) die op mijn verzoek extra pittig gemaakt zou worden. Je kon zowel plaatsnemen aan een barretje of een tafeltje en kreeg dan je eten op een bord, of je volgde het concept waarbij je je eten in een bakje kreeg om dat onderweg op te eten. Ik koos voor een plekje aan de bar nam er een spa blauw bij en voor negen euro was ik het heertje. In no time arriveerde de maaltijd die werkelijk prima smaakte. Ik kan je dan ook mededelen dat Kam Yin er een geduchte concurrent bij heeft gekregen als ik trek heb in een vlotte en gezonde maaltijd waarbij de sfeer van het restaurant (en dat is eigenlijk al te veel gezegd voor wok to walk) er niet toe doet.

1 opmerking:

  1. Ik zou het woord "gezond" er nou niet direct bij gebruiken.....maar lekker is het zeker!

    BeantwoordenVerwijderen