zondag 8 februari 2015

De nieuwe poets

Haar gereedschap
Enige tijd geleden was er een lichte vorm van paniek bij mij ontstaan toen mijn werkster aangaf er mee op te houden wegens een verhuizing. Schoonmaken behoort niet tot mijn primaire werkzaamheden en om na al die jaren van ontzorging het weer zelf te moeten doen zag ik niet echt zitten. Gelukkig kwam mijn bovenbuurvrouw mij redden want het bleek dat haat werkster nog wel een gaatje in haar agenda vrij had.

Zo maakte ik op de maandagochtend kennis met Sara, en sprak af dat zij eens in de twee weken langs zou komen om te zorgen dat alles weer netjes blijft.Inmiddels is zij voor de eerste keer langs geweest en ik ben uiterst tevreden met haar werkzaamheden. Dankzij mijn bovenbuurvrouw is het leven wederom erg goed te noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten