maandag 2 februari 2015

De reis naar Winterberg

Een Duits dorp in de sneeuw
Het laatste weekend van januari had de PV van mijn werk een weekend Duitsland gepland en uiteraard had ik mij daarvoor ingeschreven. Aangezien het een ski weekend was en aangezien dat niet mijn ding was had ik afgesproken met mijn eigen auto naar Duitsland te rijden en dan apart van de groep er een leuk weekend van te maken.

Zo reed ik zaterdagochtend met een van mijn beste vrienden richting Duitsland voor de start van een gezellig weekend. Onderweg besloten wij tot een stop in Werl om aldaar bij een raststätte tankten en zelf een broodje met wat te drinken namen. Nadat zowel auto als passagiers ververst waren vervolgden wij onze reis naar Winterberg. Mijn navigatie waarschuwde ons voor een file en op haar advies namen wij een alternatieve route die door diverse ondergesneeuwde dorpen leidde naar onze eindbestemming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten