zondag 15 februari 2015

Het gemaal

De tonijn met kaas
Tijdens de ziekenhuisavonturen van mijn vader eindigde ik op een gegeven ogenblik samen met mijn zusje in de auto en aangezien het etenstijd was geworden besloten we om samen ergens te lunchen. Op voorstel van mijn zusje kozen we voor het gemaal. Zij kende de zaak niet maar wist dat ik het een leuke plek vond om een keer samen met mijn ouders te gaan lunchen.

Aangezien we redelijk dicht in de buurt waren zaten we al gauw binnen aan een tafeltje en werden hartelijk welkom geheten. Met allebei een witte wijn, zij chardoany en ik saugignon bestudeerden wij de kaart en kozen beiden voor bruin brood. Zij met zalm en ik met tonijn en gesmolten kaas. Ook bij mijn tweede bezoek aan het gemaal kon ik niest fout vinden (tenzij je meerekende dat het weer het onmogelijk maakte om op het fantastische terras te gaan zitten). Kortom de kans dat we hier een keer met mijn ouders gaan lunchen is uitermate groot,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten