dinsdag 17 februari 2015

Spa Manda

Aroma therapie attributen
Toen ik begon met mijn fysiotherapie maakte een wekelijkse massage ook onderdeel uit van mijn genezingsproces. Dit werd al vrij vlot beëindigd zodat ik alleen nog maar aan het sporten was. Alhoewel een massage best wel pijn doet was het ook een prettige ervaring die ik wel miste en dus ging ik zaterdag met een vriendin naar spa Manda in Haarlem om daar een massage te krijgen. We kozen voor de signature treatment de olie ontspanningsmassage die een uur duurde. Helemaal ontspannen kwam ik na een uur van de massagetafel af en een ding is zeker, hier gaan ze mij vaker terugzien.

1 opmerking:

  1. Nu kun je in ieder geval niet meer zeggen dat je niet van massages houdt als Simon, Frank en ik voorstellen om er een te nemen!!!

    Hoe was het happy end?

    BeantwoordenVerwijderen