zaterdag 9 april 2011

Vrijdag presentatiedag

Deze vrijdag was het weer zo ver een presentatie bij een van de adviesbureaus die op onze markt opereren. Het lijkt wel of dit soort presentaties altijd op de vrijdag zijn, de dag dat mijn collega die dit soort presentaties normaliter, geeft vrij is. Dat betekent dat ik hier regelmatig voor gevraagd wordt. Deze keer was het op de vrijdagmiddag zodat ik in ieder geval een deel van de dag mijn normale werkzaamheden nog kon uitvoeren. Nadeel was de locatie, Hendrik Ido Ambacht, ooit woonplaats van de kromme en gelegen op de beroemde steenworp van Rotterdam. De presentatie verliep prima, we konden goed laten zien waar we mee bezig waren en wat onze aanpak en werkwijze was. We verlieten dan ook opgewekt het pand met een klein nadeel. Het was inmiddels 5 uur geworden en dat betekent file. En die is niet mals in Rotterdam en omstreken. Het kostte mij dan ook ruim een uur voor ik Rotterdam achter mij gelaten had en de rest van de route naar huis en naar het weekend kon inzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten