donderdag 28 april 2011

Voorbereidingen

Vandaag was de laatste dag voor de vakantie. Deze stond in het teken van inpakken en opruimen. Het huis werd netjes aan kant gebracht en de laatste restjes uit de ijskast werden soldaat gemaakt. Er werden nog enkele last minute shopping acties uitgevoerd, met name een factor 30 zonnebrand spray want het zonnetje schijnt fel in Florida. De laatste dingen werden aan de shopping list toegevoegd (de Tommy Hillfiger shirts voor mijn neefje) en de elektronica werd bijgewerkt. Zo verdween de iPod van de lijst want de iPhone gaat mee en hier kan ook meer dan genoeg muziek op. De notebook werd nog even bijgewerkt want deze had het rustig gehad sinds de Azië trip van afgelopen november. Naast het updaten van alle software merkte ik ook dat ik iTunes er nog niet ophad en dat is toch wel zo prettig met de iPhone, je weet nooit welke apps je onderweg opeens mist. De kleding ging de tas in (niet te veel want er zal onderweg het e.e.a. aangeschaft worden) en de rugzak werd gepakt. Ik ben er klaar voor, voor een top vakantie met mijn matties.

1 opmerking: