zaterdag 2 april 2011

Nespresso

De afgelopen week was mijn koffiezetter gesneuveld en dat dwong mij dan eindelijk om iets te doen wat al lang op mijn verlanglijstje stond, het aanschaffen van een Nespresso apparaat. Net zoals Apple is ook Nespresso een gevoel en dus niet overal verkrijgbaar. Een van de dealers is de bijenkorf. In de winkels zijn er aparte Nespresso punten en hier ging ik de mijne aanschaffen. Een verkoper in het Nespresso pak (donkerbruin met bijbehorende stropdas) legde mij alles uit over de diverse koffie's en de apparaten en al snel verliet ik het pand met een pixie (de linker), 216 cups, het lidmaatschap van de Nespresso club en €50 korting.

Het club lidmaatschap is gratis biedt een aantal voordelen. Zo kun je de cups alleen maar bij de Nespresso winkels halen maar als clublid kun je ze ook online bestellen en worden ze daarna gratis thuis of op het werk afgeleverd. Verder houdt men bij wat je voorkeuren zijn (er zijn 16 verschillende soorten koffie) en worden er bij de seizoen smaken (2x per jaar zijn er bijzondere koffie's te verkrijgen) suggesties gedaan. Tevens krijg je een bericht van ze als het tijd wordt je apparaat te ontkalken en is er een speciale hotline voor al je vragen. Het belangrijkste van alles is echter de koffie. Welnu, ik pakte thuis alles uit, installeerde het apparaat en genoot binnen de 5 minuten van mijn eerste espresso. Nu had ik bij Dennis al eerder een Nespresso gedronken dus een verrassing was de smaak niet, maar het was wel een bevestiging dat het een verdomd lekker kopje koffie is. De komende periode staat dan ook in het meer genieten van mijn dagelijkse kop koffie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten