Woensdagochtend was het dan zover. De fantastische ervaringen in Veldhoven gingen culmineren in een ontbijt sessie bij een van onze klanten. De wekker ging om 6 uur (we werden al om 7 uur verwacht) en ook de douche ervaring in hotel heel gewoon sloot naadloos aan bij de overige ervaringen in dit flop hotel. We zullen het maar niet over het op de kamer aanwezige koffie zet apparaat hebben want dan houd ik helemaal niet meer op. (mijn collega bleek ook nog een slechte nachtrust gehad te hebben, dan ben ik toch wel blij dat ik overal en altijd probleemloos slaap).
Vol goede moed gingen we echter op weg naar het adres van de klant waar we hartelijk ontvangen werden. Het was een mooi pand en de zaal waar we zaten was prima in orde. Terwijl wij bezig waren alles te installeren kwam de cateraar (het was tenslotte een ontbijt sessie) en onbeschaamd pakten wij al een broodje om de eerste honger te stillen. Netjes op tijd stroomden diverse klanten beginnen en na een voorstel rondje gingen wij los. Mijn collega vertelde het algemene verhaal terwijl ik de diepte inging. De klanten waren erg geïnteresseerd en wij waren erg tevreden (alhoewel er altijd iets verbeterd kan worden) met het verloop van de sessie. Er komen er nog meer dit jaar dus we gaan kijken of we voor de volgende sessie nog iets kunnen aanscherpen maar overall gingen we met een erg goed gevoel terug naar huis. Nu maar hopen dat een volgend hotel de kwaliteiten van hotel heel gewoon gaat overstijgen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten