dinsdag 5 april 2011

Visite

Ik was door de drukte al een tijdje niet meer bij mijn ouders langs geweest en daarom was ik zondag daar dan ook op visite. Ik had een fles Sancerre, paling, zalm, haring en garnalen bij me en een flinke stapel films. Ik werd met vreugde ontvangen en dat niet alleen vanwege alle goodies maar uiteraard om mijn gezelschap. Het was een erg gezellige middag en ook poes was blij me weer te zien en dat zegt wat voor deze eenkennige dame. Van de films viel black swan de hoogste verwachtingen ten deel en ik ben benieuwd wat ze daar van vinden. Ik heb zelf de laatste tijd weinig tijd om naar films te kijken maar dit schijn wel een aanrader te zijn. Het was in ieder geval weer erg gezellig, gezien de kant die het weer opgaat wordt de volgende keer hopelijk in de tuin.

1 opmerking: