dinsdag 19 april 2011

De eerste Nespresso ervaringen

Inmiddels ben ik enige tijd in het bezit van mijn Nespresso en ik vervloek mijzelf dat ik er al niet jaren eerder een aangeschaft heb. De koffie is echt ontzettend lekker en daarnaast heb je gewoon binnen een minuut een kop koffie (of espresso) voor je neus staan. Ik heb inmiddels alle smaakjes al gehad en probeer nu vast te stellen wat mijn favorieten zijn. Voorlopig zijn er nog geen echte winnaar alhoewel de blauwe longo grote kansen maakt maar er zijn al wel een paar afhakers. Zo denk ik niet dat de drie decaf smaken tot de blijvertjes gaan behoren en ook de paarse espresso smaakt niet als winnaar, maar zeg nooit nooit om met een bekende bananen etend voetballer uit het parool te spreken. In ieder geval is de Nespresso nu al tot top aankoop van het eerste kwartaal benoemd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten