maandag 25 april 2011

En nog een restaurant

Waar de vakanties van 2009 en 2010 culturele hoogtepunten waren in zowel de oude (Italië) als de nieuwe (Amerika) wereld zal de vakantie van 2011 de annalen ingaan als een gastronomisch hoogtepunt. Naast alle al ingeplande restaurant bezoeken kreeg Dennis een tip voor een niet te missen restaurant op de route van Miami naar Tampa, Mr. Bones BBQ. En wie zijn wij om nee te zeggen als iemand ons de gouden tip geeft. Na wat plannen met behulp van Google maps is alles goed te doen als we op tijd vertrekken uit Miami (8 uur) komen we hier precies tijdens de lunch aan. De Google agenda is dus uitgebreid met een extra restaurant bezoek.

Een kort onderzoek op de site van Mr. Bones betekent ook meteen een tweetal aanvullingen op de shopping list. Zo was ik vergeten om voor zowel mijn zwager als mijn vader de Jack Daniel's BBQ saus op de lijst te zetten en ik weet zeker dat ik met vuile blikken aangekeken wordt als die niet mee terug komt. Dat betekent dus een bezoekje aan een Wall-Mart of een Target want de saus wordt niet overal verkocht. De reden dat ik hier op kwam is trouwens dat ook Mr. Bones zijn speciale BBQ saus verkoopt en die heb ik dan ook maar meteen op de shopping list toegevoegd.

1 opmerking:

  1. Als je een target (http://www.target.com/) of een Wallmart (http://www.walmart.com/) binnenloopt, weet ik niet of je daar nu de BBQ sauzen gaat vinden. In New York hadden ze de Jack Daniels BBQ saus overigens in ongeveer elke supermarkt die ik bezocht heb (de basis versie dan, sommige hadden een groter assortiment dan anderen), dus ik vermoed dat we wel een flesje kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen