zondag 10 april 2011

Laat diner

Deze vrijdag hadden we gepland om een hapje te gaan eten, het zou alleen redelijk laat worden. Ik zou al niet al te vroeg zijn aangezien ik uit Hendrik Ido Ambacht vandaan moest komen maar een van mijn vrienden zou nog later arriveren. Hij kwam nl. uit Toronto aangevlogen en verwachtte pas rond 8 uur op de zeedijk te zijn,. Afspraak was uiteraard in het elfde gebod en onder het genot van een Hobgoblin wachtte ik op de rest van het gezelschap. Toen iedereen binnen was vertrokken we naar, uiteraard, a-fusion omdat een van ons daar nog nooit gegeten had. Toen we daar om 9:00 binnen liepen zat alles, zoals altijd, vol. De eigenaresse vertelde dat ze met een minuut of 20 een tafeltje voor ons zou hebben en toen ik vertelde dat we aan de overkant bij de zon zouden wachtten zei ze dat ze ons wel kwam oppikken als het zover was. Zoals beloofd kwam ze ons 20 minuten later oppikken en we zetten ons aan tafel om te gaan genieten van zaken als gestoomde oesters, broodjes eendfilet, sushi, tempura garnalen, ossenhaas saté en andere lekkernijen. De zaak loopt fantastisch want terwijl wij binnen waren werd elk tafeltje dat leegkwam meteen weer opgevuld met nieuwe eters. Onze first timer begreep dat heel goed want ook hij was zeer te spreken over het uitstekende voedsel, de meer dan fatsoenlijke prijzen en het gezellige decor en de uiterst vriendelijke bediening. Onze buurvrouw Lucky, de poes van het restaurant lag heerlijk op de bank naast ons te pitten, gaat hem dan ook zeker terugzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten