donderdag 28 april 2011

Saint Tropez

Na het inchecken in ons top hotel was het tijd voor de tweede activiteit in bruisend Veldhoven, het diner. Zoals vermeld lag ons hotel in het hart van Veldhoven dus ook alle restaurants lagen in de buurt. Onze keuze viel op grand café Saint Tropez, een trendy en hippe bar met veel in strakke spijkerbroek gestoken serveersters. Op de vraag naar een tafeltje in een bijna lege tent kreeg mijn collega nee te horen waarna hij de tent wou verlaten. Onder de verbaasde blik van de serveerster over zoveel naïviteit namen wij alsnog plaats aan een tafeltje.

Bij het inchecken met Foursquare zag ik dat de salade de boeuf aanbevolen werd en daar koos ik dan ook voor. Er was niets te veel aan gezegd want het was een uitstekend gerecht, genieten. Als hoofdgerecht kon ik geen keus maken tussen de zeeduivel en de boerderij eend. Op aanraden van onze serveerster werd het de eend en wederom was dit een goede keuze. Mijn collega ging aan de lamsfilet met asperges, uiteraard het gerecht voor dit seizoen.  We lieten ons alles goed smaken onder het genot van een Leffe blond en namen tussentijds ook de presentatie voor de volgende dag door. Na een prima avond was het tijd om wederom af te dalen in de hel van Veldhoven voor een gezonde nachtrust want de wekker ging de volgende ochtend om 6 uur af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten