vrijdag 30 april 2010

Van kwartet blog naar solo blog


Dit blog is ooit begonnen als een blog voor vier personen. Dat is nooit van de grond gekomen daar onze zelf verklaarde digibeet Frank zich niet als auteur heeft opgegeven en het dus beperkt bleef tot drie schrijvers. Simon gaf zichzelf wel meteen op als schrijver en enthousiast als hij is was het 2e artikel al direct van zijn hand. Simon heeft echter een druk leven en zelfs zijn eigen blog krijgt (te) weinig aandacht zodat hij al snel afviel als mede schrijver van ons blog. Vanaf dat moment zorgden Dennis en ik voor de vulling van ons blog. Ik begon het bloggen echter steeds leuker te vinden en begon steeds fanatieker elke dag een stukje te schrijven over wat er in mijn leven gebeurde en Dennis, die ook al een eigen blog had, deed een stapje terug waardoor het Nuff Said blog getransformeerd is naar mijn persoonlijke blog.

Tijdens de vakantie in Rome was het weer een gezamenlijk blog, de berichten gingen zowel naar het blog van Dennis als naar mijn blog. En zo zal het waarschijnlijk voor al onze gezamenlijke vakanties gaan. Verder is het Nuff Said blog echter getransformeerd naar mijn persoonlijke blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten