vrijdag 9 april 2010

Cursus bij Cordys


Deze week is een weekje cursus i.p.v. werk. Wij zijn een partnership met Cordys aangegaan en dat betekent uiteraard opleidingen om met de nieuwe spullen om te leren gaan. Mijn team is verkozen om als eerste aan de slag te gaan met het nieuwe speelgoed dus zijn wij ook het eerste team dat op cursus gaat. Er zijn twee nadelen aan de opleiding. Het eerste nadeel is de reisafstand, Putten is toch een stukje verder dan Almere en daarnaast is er het file probleem. Waar ik naar mijn werk weinig tot geen file heb sta ik nu een paar keer flink te wachten. Maar zoals het mooie gezegde luidt je moet er wat voor overhebben om op Kasteel De Vanenburg te mogen verblijven. Net zoals bij mijn vorige cursus heb ik geen mening over het hotel omdat ik niet blijf overnachten. Mijn vermoeden is echter dat de Vanenburg erg hoge cijfers zou scoren.

De start was strak. Een aantal van mijn teamleden moet kinderen naar school brengen en we hadden dus aangegeven om half tien te starten i.p.v. om 9 uur. Iedereen wist dit behalve de cursusleider die dus tevergeefs om 9 uur op ons zat te wachten. Vervolgens hadden wij aangegeven dat de cursus van dinsdag t/m maandag zou duren (het is tenslotte een 5 daagse cursus) maar die was aangekomen als een verkorte 4 daagse cursus. Gelukkig was de lunch uitstekend. Mooie zaal, perfect gedekte tafel en correcte bediening. Goede soep, lekkere snack, verse sapjes, diverse broodjes, verse salades, kortom dat gaat een hele vervelende week worden. Nu nog de kleine oneffenheden wegwerken en het wordt een perfecte cursus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten