zaterdag 3 april 2010

Talentenjacht


Al vele jaren zijn de talentenjacht tv series niet meer aan te slepen. Series als Hollands next top model, Idols en hoe ze allemaal ook mogen heten zijn ware kijkcijfer kanonnen. Af en toe zie je iets voorbij komen en soms worden mensen, via het internet, in een klap wereldberoemd zoals Susan Boyle. Alhoewel ik niet afstem op deze programma's zie ik er uiteraard stukjes van bij het zappen of als er een programma voor of achter zit wat ik wel wil zien. Soms blijf je dan even hangen en zie je een hoop mensen die zichzelf compleet voor gek zetten of die echt iets kunnen. Nu is er niemand in mijn kennissenkring die ooit meegedaan heeft aan een dergelijk show, toch vreemd als je bedenkt dat zo langzamerhand half Nederland aan dit soort shows heeft meegedaan. Tot deze week. Iemand stuurde de volgende link door uit een aflevering van Move like Michael Jackson. Nu ken ik dan ook eindelijk iemand die aan een van deze talentenjachten heeft meegedaan.

2 opmerkingen:

  1. Mijn God, wat een triestheid!!! Enthousiasme kan de man zeker niet ontzegt worden, talent wel!

    Gefeliciteerd met de 2 nieuwe volgers, boven de 10!!! Inclusief een beroeppoliticus die geen kans onverlet laat om Die Partei te promoten :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen