vrijdag 16 april 2010

Alsof de duvel er mee speelt


Vanavond stond voor de tweede keer een etentje gepland met een ex collega van mij. De eerste keer, en toen was hij nog een collega van mij, zouden we met z'n drieën uit eten gaan maar de weergoden verhinderden dat gezellig samenzijn. Uiteraard laten wij ons niet tegenhouden door de weersomstandigheden en plannen we gewoon een nieuwe afspraak in. Deze keer zou het een etentje voor vier worden in Chang-i. maar net zo goed als wij ons niet tegen laten houden laten ook de weergoden zich niet tegenhouden. Mijn, inmiddels ex-collega, zat in Zweden en zou gisteren terug vliegen naar Nederland. Om dat te verhinderen werd er een vulkaan uitbarsting op IJsland ingezet en alle vluchten werden gecancelled. Vanavond dus wederom geen gezamenlijk etentje. Ik vraag mij af wat de weergoden voor onze volgende afspraak gaan verzinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten