donderdag 22 april 2010

Crash & burn


Gisteren zat ik met een vriendin te chatten via skype en opeens gaf mijn computer een boodschap over iets dat niet meer werkte en dat hij ging afsluiten. Dat deed hij ook zoals beloofd maar het opstarten werkte niet al te best meer (geen taskbar en geen internet). Paniek in de tent en ik vervloekte skype al want bij het rebooten gaf skype allerlei fout kreten. Het bleek echter veroorzaakt te worden door de laatste automatische update van mijn anti virus programma van McAfee. Gelukkig heeft de halve wereld hier last van en staat de oplossing klaar. Deze heb ik inmiddels gedownload en de software ligt klaar om mee naar huis te nemen.

Vanavond even controleren of alles werkt en ik weer in de lucht ben want leven zonder internet is (bijna) geen leven meer.

Update: Helaas werkte de herstel actie niet en is mijn desktop nog steeds erg onbruikbaar. Dan maar mijn Friyzbox geïnstalleerd en nu kan ik via mijn laptop in ieder geval bij het internet. Wordt vervolgd zoals dat zo mooi heet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten