dinsdag 22 mei 2018

Werkherinneringen 40 Harry de boekenwurm

Blueberry
Schreef ik een week geleden over de leukste bijbaan die ik ooit gehad heb bij het gele teken dan hoort daar eigenlijk wel het verhaal bij hoe ik daar terecht ben gekomen.

Ik ben altijd een liefhebber van stripverhalen geweest en en heb heel wat stripwinkels afgelopen. Totdat op een gegeven ogenblik bij mij in de buurt stripwinkel Harry de boekenwurm opende en ik daar vaak langsging. Het klikte behoorlijk tussen eigenaar Harry en mij en al gauw stond ik op zaterdag in de winkel terwijl Harry dan op jacht was naar nieuwe items op beurzen en andere plekken. Het was daar stukken rustiger dan in het gele teken in Hoorn maar toch vond ik het erg leuk om te doen in de betaling in (zeldzame) stripboeken voor mijn eigen collectie was meer dan welkom. En toen Harry de kans kreeg om een bestaande winkel in Hoorn over te nemen (waar hij ook woonde) was de stap voor mij om mee te gaan niet al te groot en dat leidde dan ook tot mijn avonturen als medewerker van  het Gele teken, een werkelijk fantastische periode in mijn leven als stripverzamelaar en winkelmedewerker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten