donderdag 24 mei 2018

Post

meer en scherper
Vandaag kwam om een uur of zeven de pakketbezorger aanzetten met mijn digitale tv ontvanger van XS4ALL. Een snelle controle leerde dat alles in de doos zat en na het kort doornemen van de documentatie moest ik geduld uitoefenen want de monteur komt pas volgende week zaterdag om de boel aan te sluiten. Dan kan ik genieten van beter beeld, meer kanalen, kijken op mijn tablet en alle andere geneugten waar andere mensen al jaren gebruik van maken. Ik zie maar een heel klein minpuntje en dat is dat er weer een afstandsbediening bijkomt en alhoewel die belooft dat hij ook mijn tv kan aansturen kan hij niet de smart functionaliteiten ondersteunen dus ik groei van twee naar drie afstandsbedieningen, maar dat overleven we wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten