zaterdag 26 mei 2018

't oude dorp

Bijna compleet
Het was maar goed dat ik zo snel hersteld was van mijn voedselvergiftiging want op vrijdag gingen we lunchen met de familie ter ere van de 57 jarige trouwdag van mijn ouders. Plaats van handelen was grand café  't oude dorp en dat bood gratis parkeren voor de deur en een terras waar wij met het mooie weer uiteraard gebruik van maakten.

Onder het genot van koffie, fris en wijn (voor het jubilerende koppel) werden de bestellingen opgenomen en die liepen van kipsaté met friet (de senior en de junior van het gezelschap) via clubsandwiches (zuster en zwager) naar salades (de overigen), waarbij ik de caprese bestelde, zowel omdat ik die lekker vindt als omdat hij vegetarisch is en dat vond ik net iets veiligers. Na een tweede drankje verlieten we 't oude dorp weer na een uiterst geslaagde lunch maar niet nadat mijn vriendin en ik beloofd hadden om de volgende dag bij mijn ouders te komen BBQ'en , iets wat wij helemaal niet erg vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten