zaterdag 5 mei 2018

Digitale tv

Bye bye
Ik heb nog steeds geen digitale tv aansluiting alhoewel ik een mooie smart-tv heb, ik bedien deze echter via het internet. Maar door het samengaan van de diensten Ziggo en Vodafone aan de ene kant en KPN en XS4ALL aan de andere kant werd het tijd om een keuze te maken.

En het maken van een keuze was niet al te moeilijk daar ik mijn XS4ALL internet abonnement niet kwijt wou. Met wat  snelle klikken had ik mijn tv via XS4ALL aangevraagd voor aansluiting op 1 juni. Het afzeggen van Ziggo bleek alleen telefonisch te kunnen (waar aanmelden wel via het internet kan) maar via de vriendelijke medewerkster was mijn abonnement vlot opgezegd. Nog een maandje analoog kijken en dan ben ik overgestapt alhoewel de verschillen niet al te groot zijn. Meer zenders (maar ik kijk nu al weinig tv), HD kanalen (wel leuk want ik heb een hd televisie), pauzeren, een week lang uitzendingen terug kunnen halen en alles ook via de app op mijn Ipad kunnen kijken is best wel leuk maar ook niet echt noodzakelijk. Als echte Nederlander is het feit dat ik per maand €3.70 minder kwijt ben en de eerste zes maanden gratis krijg (€90) natuurlijk wel leuk en een extra zenderpakket omdat ik mijn mobiele aansluiting bij KPN heb is ook leuk. Nu alleen nog even uitzoeken of het FOX sports eredivisies gaat worden  of het plus pakket.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten