donderdag 31 mei 2018

De stripdagen

Het gele teken
Zondag kwam er een onverwacht appje of ik zin had om een uurtje door te brengen op de stripdagen in Haarlem met de boys. Aangezien ik mijn vriendin net op de trein had gezet zei ik uiteraard ja en reed door naar het huis van Dennis waar de mannen al klaar stonden voor de lange tocht naar de beurs.

We maakten eerst een rondje waarbij ik uiteraard bij het gele teken een praatje maakte om te kijken hoe het met iedereen ging en daarna was het tijd voor een broodje (een voor mij twee voor de mannen) bij kadetje van Edje. waar ik koos voor bio bal en en een jus d'orange. Ik moet zeggen top broodjes en Edje is een aanrader qua voedsel en bediening, erg vriendelijke mensen die rustig de tijd voor je nemen. Daarna was het nog een rondje door de Philharmonie waar de tekenaars aan het signeren waren (de rijtjes waren een stuk kleiner dan in de hoogtijdagen van de stripwereld maar die liggen een jaar of tien achter ons. Na nog wat gesprekken met andere oude bekenden keerden we huiswaarts met als enige aankopen twee t-shirts die Frank voor zijn dochters had meegenomen. Dat was wel weer heel wat anders dan de dozen met (gesigneerde) strips waar we vroeger mee huiswaarts keerden maar verzamelaar zijn we geen van allen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten