vrijdag 4 mei 2018

Star Wars dag

De dag der dagen
Vrijdag was het Star Wars day (may the fource be with you is makkelijk te verbasteren tot 4 mei op zijn Engels) en ik besloot die dan ook te vieren met het kijken naar een Star Wars film. Nu had ik al een hele tijd de Star Wars holiday special op de plank liggen, een televisiefilm die zo slecht was dat George Lucas hem verbannen heeft en er nooit meer aan herinnerd wil worden.

Op alles voorbereid ging ik er dus voor zitten maar ik was duidelijk niet voorbereid op deze "film". Het is een verzameling van stukjes uit de originele film, cartoons en sketches met de originele karakters maar het is zo verschrikkelijk slecht dat ik begrijp dat de film in de ban is gegaan. Ik kan na afloop in ieder geval twee dingen zeggen. Ten eerste dat ik nu alle Star Wars films heb gezien (Solo moet nog uitkomen) en ten tweede dat ik NOOIT meer naar de Star Wars holiday special ga kijken, wat was dat slecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten