dinsdag 15 mei 2018

Docent

Geen idee hoe duurzaam ik ben
In het kader van de diversificatie mocht ik vandaag eens een keertje niet als demonstrateur maar als docent op treden. Enkele van mijn collega's hadden namelijk aangegeven dat ze wat meer kennis van een bepaald proces wilden hebben en mij was gevraagd dat uit te leggen.

Na me in de ochtend voorbereid te hebben ging ik in de middag dan ook aan de slag als docent en alhoewel ik niet de meest geduldige uitlegger van de wereld ben verliep alles best wel goed (vond ik zelf) en aangezien het publiek interesse had in de uitleg van een tweede proces over een tijdje vonden zij het kennelijk ook niet al te slecht. Mijn vak gaat het zeker niet worden maar voor een middagje was het best wel leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten