vrijdag 18 mei 2018

Bank

Veel producten
Na de maaltijd ging er een alarm op mijn telefoon af, dat bleek mijn agenda te zijn die mij informeerde dat het weer tijd was om mijn bank te behandelen, een klusje dat eens per half jaar moest gebeuren en waar ik niet echt dol op ben, maar ja je moet er wat over hebben om je bank in conditie te houden.

Met wat gezucht haalde ik dus de spullen uit de gangkast waarbij ik zag dat ik aan de derde en laatste doos toe was, dat betekende dat het na vandaag nog maar twee keer moest gebeuren dus over een jaar ben ik er van af. Met een iets betere stemming begon ik aan het klusje dat eigenlijk best wel mee viel en na twee maal een kwartier, met een half uurtje pauze ertussen in om de boel te laten intrekken, was de klus geklaard. Het komende half jaar heb ik weer rust tot het alarm van mijn telefoon mij eraan gaat herinneren dat ik weer aan de slag moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten