zaterdag 19 mei 2018

Nieuw rijbewijs

Daar is ie dan
Het was een week verder en dus kon ik mijn nieuwe rijbewijs ophalen maar gezien de drukte van een week geleden ging ik ervan uit dat het wel een stiefkwartiertje zou gaan duren. Mijn verbazing (en vreugde) was dan ook erg groot toen ik na minder dan vijf minuten alweer buiten stond met mijn nieuwe rijbewijs op zak.

Waar ik vroeger echter een rijbewijs B en een rijbewijs AM had (en heb), heb ik er nu ook een rijbewijs T bijgekregen. Deze blijkt voor land en bosbouw trekkers te zijn. Leuk dat het mag maar ik ben ten eerste niet echt van plan met een trekker er op uit te gaan en ten tweede heb ik ook geen idee waar ik er een zou moeten bemachtigen. Maar goed, er zijn nog dertien andere categorieën beschikbaar op mijn rijbewijs dus we gaan zien wat er in 2028 (dan is deze niet meer geldig) bij gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten