dinsdag 1 mei 2018

Handdoeken

Wij hebben ook veel kleurtjes
Ik ben een gewoontemens en dat is te zien aan dingen als dat spullen altijd op dezelfde plek liggen en dat ik veel vaste gewoontes heb. Een van die dingen zijn onze handdoeken, de mijne hangt altijd links en de hare altijd rechts. Tot ik mij wou afdrogen en opeens merkte dat ik de verkeerde handdoek te pakken had.

Op mijn vragende blik kreeg ik het simpele antwoord dat zij kortere armen had en het dus logisch was dat haar handdoek dichter bij de wastafel hing. Tegen zo veel logica kon ik uiteraard niets inbrengen dus vanaf nu hangen de handdoeken dus andersom met als enige nadeel dat ik af en toe de verkeerde grijp en of door de kleur of door een stevige por eraan herinnerd wordt dat ik de verkeerde te pakken heb. Ach over een maand of tien ben ik er wel aan gewend en vanaf dat moment grijp ik automatisch de goede maar tot die tijd blijft het oppassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten