zondag 11 maart 2018

Verjaardag

Lekker
Vrijdag was mijn moeder jarig en dat wilde ze graag op de dag zelf vieren maar dat betkende dat mijn vriendin niet kon want die moest werken en dat ik pas laat kon komen want ik moest ook werken. Daarom verliet ik rond kwart over vijf mijn huis om als eerste naar tuincentrum Osdorp te rijden voor een cadeautje en daarna door naar mijn ouders.

Ik was de laatste die binnenkwam (alhoewel mijn neefje er ook net was) en met een glas champagne proosten we op de 77e verjaardag van mijn moeder. Daarna was het al tijd om te gaan eten en er kwam een selectie van lekkere broodjes, kazen, vis, fruit en vleeswaren op tafel en ook Roosje, de nieuwe poes van mijn ouders, liet zich een stukje forel goed smaken. Al gauw was het  tijd om afscheid te nemen en hopelijk is het de volgende keer op een dag dat iedereen kan want dat is toch een stuk gezelliger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten