woensdag 28 maart 2018

Lunchen

Lekker
Deze week was een slechte week voor de Albert Heijn tegenover mijn werk want ik ging zowel dinsdag als woensdag buiten de deur lunchen. Dinsdag was het de laatste dinsdag van de maand en dat betekent dat wij met een groepje collega's gaan lunchen en dat was wederom bij View waar ik het netjes hield bij een verse jus d'orange en een boeren omelet met bruin brood.

Woensdag ging ik met een tijdelijke collega lunchen en dat was aan het (met een groot woord) strand bij de jutter en daar was het minder gezond. Wederom een glas jus d'orange en twee sneden brood maar deze keer met kroketten en gezamenlijk een bakje friet erbij. Aangezien het erg lang geleden was geweest dat ik een kroket had gegeten (met en zonder brood) smaakten ze uitstekend en werd de woensdag lunch tot de winnaar van de week uitgeroepen. Donderdag en vrijdag ga ik maar weer beschaafd lunchen want alhoewel dit erg lekker is, is dit toch wat minder voor de calorieën intake.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten