woensdag 21 maart 2018

GR2018

Gedaan
Vandaag waren er verkiezingen en het bleek dat ik drie maal mocht stemmen. De eerste was voor de bestuurscommissie van mijn stadsdeel. Totale bullshit wat mij betreft en ik stemde dan ook braaf op een VVD kandidaat. Nummertje twee was het referendum over de sleepwet en hier stemde ik volmondig Nee maar ik heb niet de illusie dat de regering ook maar iets gaat doen met een onwelgevallige uitslag.

Nummertje drie was de belangrijke, namelijk de gemeenteraad, en waar ik al jaren braaf VVD stem weet ik daar voor het eerst in hele lange tijd van af. Ik heb al langere tijd weinig vertrouwen in de koers van de partij en volgens mij heb ik voor misschien wel de eerste keer een alternatief gevonden in het forum voor democratie. We gaan zien of en hoeveel zetels ze gaan krijgen en wat hun standpunten gaan worden als ze in de raad gaan komen. En misschien betekent het zelfs wel dat ik voor de tweede kamer ook de overstap ga maken maar dat duurt nog wel even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten