donderdag 15 maart 2018

Slagboom

Soms een zegen, soms een vloek
De parkeerplaatsen voor mijn appartement zijn betaalde plekken en die worden door een slagboom afgescheiden van de openbare parkeerplekken. Nu weiger ik (nog) daar een plek te huren en soms betekent dat, dat ik een straatje verder moet parkeren en weleens jaloers naar mijn buren kijk die daar wel een plek huren. Afgelopen maandag keken zij echter jaloers naar mij want er was een storing en de slagboom weigerde open te gaan waardoor het merendeel niet naar zijn of haar werk kon want de monteur liet op zich wachten.Vriendelijk wenste ik mijn buren veel sterkte toen ik in mijn auto stapte en naar mijn werk reed want voor de eerste keer was ik in het voordeel door geen vaste plek te huren.

Via de buurt app kon ik het gebeuren de rest van de dag nog steeds volgen want om half twee was de monteur nog steeds niet gearriveerd. Gelukkig voor mijn buren regelde een van hun het toch openen van de slagboom zodat ze eindelijk weg konden rijden maar een rit naar hun werk ging er echt niet meer in zitten/ Mijn beslissing om een plek te gaan huren is in ieder geval voorlopig weer uitgesteld want op dit soort toestanden zit ik niet te wachten en meestal kan ik toch wel in onze eigen straat parkeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten