maandag 19 maart 2018

Meteropnemer

Mijn  meteropnemer
Met de introductie van zelf meterstanden opnemen en slimme meters had ik verwacht daar niemand meer voor op visite te krijgen tot ik een brief van de Nuon kreeg. Hierin kondigden zij aan dat zij toch eens in de drie jaar iemand stuurden (kennelijk zijn er nog voldoende oneerlijke meterstand invullers in het land) en dat mijn adres dit jaar aan de beurt was.

En zo ging vanavond de deurbel en stond de meteropnemer voor de deur. Netjes in bedrijfskleding en met legitimatie liet ik hem binnen en nam hij via tablet (met foto's) de meterstand op en was hij een minuut later de deur weer uit. Als de brief van mijn vrienden van de Nuon klopt ben ik er weer voor drie jaar vanaf en mochten zij weinig fraudeurs vinden met deze methode dan gaat het vast nog langer duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten