donderdag 22 maart 2018

Black lightning

Toppertje
Inmiddels heb ik het eerste seizoen van Runaways gezien en ondanks de flitsende start was het einde een stuk minder, mijn vriendin was zelfs afgehaakt na aflevering zeven. Tijd voor een opvolger en daar koos ik de nieuwe DC serie Black Lightning voor, voornamelijk omdat het een stand alone serie was zonder cross-overs naar de andere DC series.

Als de serie begint is Black Lightning al negen jaar met pensioen maar de stad is een puinhoop, bende de 100 (origineel uit Rose and Thorn) hebben de macht in handen maar als een van zijn dochters in de problemen komt in een bar van de 100 gaat hij haar uiteraard redden en herrijst Black Lightning. Ik ben erg enthousiast na de eerste aflevering en ik vermoed dat het niet al te lang gaat duren voor de dertien afleveringen van seizoen een er doorheen gejast zijn, Aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten