zondag 18 maart 2018

Paaseitjes

Wij hebben ze ook
Aan sommige kleine dingen kan je zien dat er toch wel wat veranderd is in je leven. Een van die kleine dingen houdt verband met de Pasen want vroeger kon je aan niets in mijn huis zien dat het Pasen was, geen versieringen, helemaal niets.

Maar toen ik de laatste keer boodschappen deed zag ik rekken vol met paaseitjes en toen bedacht ik met dat het toch wel heel gezellig was om thuis wat paaseitjes in een schaaltje op tafel te hebben. Zoe gedacht zo gedaan en thuis zocht ik een mooi schaaltje op en deed de eitjes daarin. En dat het een schot in de roos was bewees mijn vriendin toen ze thuis kwam en het erg leuk, gezellig (en lekker) vond dat we de eitjes op tafel hadden staan. Nu nog netjes er af en toe eentje eten en niet meteen handenvol en de eitjes gaan de Pasen ook nog meemaken, maar daar heb ik vertrouwen in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten