dinsdag 6 maart 2018

Opruimen

Ik had misschien wel meer
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik boeken heb, veel boeken, heel veel boeken. Mensen die hier voor het eerst binnenkomen schrikken dan ook echt van de hoeveelheid terwijl ze niet eens alles zien, een gedeelte staat in de box.

Nu de man cave ook logeerkamer aan het worden is ben ik eens kritisch naar de stapels aan het kijken en er staan planken vol met boeken die hier al 20 jaar staan en daarvoor 10 jaar in mijn vorige huis stonden zonder dat ik er ooit naar gekeken heb. Ik ben dan ook na dertig jaar begonnen met opruimen en wat er gaat verdwijnen zijn voornamelijk oude science fiction boeken waar ik helemaal niets meer aan vindt. Maar dat blijkt al een flinke stapel te zijn en dat zorgt ervoor dat de vloer weer wat leger wordt want de stripboeken die daar stonden kunnen nu de kast in. In dit tempo wordt het straks een mooie combi van man cave en logeerkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten