zaterdag 10 maart 2018

Goerge de Jong

Mooie winkel
Mijn vriendin liep de laatste tijd wat te klagen over hoofdpijn en misselijkheid en dan met name als ze op haar telefoon keek in de auto. Dat betekende dus een bezoek aan de opticien.

 En waar mijn vriendin naar Specsavers wou besloot ik dat een bezoekje aan mijn eigen opticien een betere keus was en zo stonden we bij de George de Jong op de stoep. Na uitgebreid meten was het tijd om een montuur uit te zoeken en dat werd er een van Dick Moby, een Nederlandse designer. Daarna de glazen en vervolgens werd het montuur uitgebreid op maat gemeten met allerlei moderne laser technieken en we verlieten tenslotte de winkel. Nog twee weekjes wachten en we kunnen de bril ophalen en ik ben erg benieuwd wat mijn vriendin er van gaat vinden. Ze was al opgetogen over het gewicht en design van het montuur en straks zal ze het verschil gaan merken in de glazen want ook dat is een wereld van verschil met de budgetmerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten