zaterdag 31 maart 2018

Alpro mild and creamy

De goede gever
Het was alweer een hele tijd geleden dat ik ene product van Albert Heijn cadeau gekregen had en ik vond dus dat het weer de hoogste tijd voor een weggeef actie was. Welnu de marketing afdeling was het daar kennelijk ook mee eens want ik kreeg een pak Alpro mild & creamy aangeboden.

Ik zat eerst even vreemd op te kijken want ik blieft het niet maar toen bedacht ik met dat mijn vriendin Alpro dronk en dat ik het daarom aangeboden kreeg. Het pak staat nu in de ijskast maar mijn vriendin maakt niet echt aanstalten om het te gaan openen dus ik weet niet of hier een recensie van gaat verschijnen. Hopelijk is het volgende cadeautje weer iets wat ik zelf wel eet of drink want dan heb ik er zelf iets aan en staat het niet te verpieteren in de ijskast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten