vrijdag 16 maart 2018

Bakker Bart

Maandag had mijn vriendin aangegeven dat ze tijdens de lunchpauze even langs zou komen want ze was flink aan het koken geweest en uiteraard was dat ook voor mij bedoeld. Iets voor twaalven was ze er dan ook en ik besloot dat we dan net zo goed samen even konden lunchen voor ik weer aan het werk ging. Dat betekende een ritje naar Bakker Bart waar ik al heel lang niet meer geweest was maar waar ik al sinds de jaren 70 met veel plezier een broodje at.


Het was niet al te druk en al snelden konden we onze bestelling doem, twee jus d'orange, een Bartje vitaal met zalm, sla en komkommer en een Jungle Bartje met filet americain, uitjes en een eitje. Het was nog even top als altijd alleen de broodjes zelf  hebben wat exoterische namen gekregen dan vroeger maar dat drukte de eet pret zeer zeker niet. Kortom ik ga zeker weer wat vaker bij bakker Bart lunchen want het is gewoon erg lekker en, mits je het juiste beleg kiest, nog gezond ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten