dinsdag 20 maart 2018

Schoonmaak

De nieuwe actie
Eens per jaar organiseren wij vanuit onze VVE een schoonmaak actie van de straat voor onze flat en die kent best wel een goede opkomst. Ook dit jaar staat de voorjaarsschoonmaak weer ingepland maar tot mijn grote verbazing zag ik opeens een poster in onze flat die opriep tot de landelijke opschoondag.

Er blijkt dus een nationale actie te bestaan die oproept om dat te doen wat wij al jaar en dag doen en een bewoner van een van onze buurflats had dat voor dit jaar georganiseerd. Nu kan ik helaas niet op 24 maart maar elk initiatief om de buurt op te schonen is een goed initiatief dus ik sta hier uiteraard achter. Mijn bijdrage lever ik wel tijdens de voorjaarsschoonmaak van onze eigen VVE die ruim een maand later plaats zal vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten