woensdag 7 maart 2018

Gaatje

Daar waren we helaas weer
Het ergste aan het bezoek aan mijn tandarts van twee weken geleden waren niet de foto's die ze genomen had maar het feit dat ze een gaatje gevonden had.

Zo stond ik vanochtend dan om half negen wederom op de stoep maar deze keer was het voor een vulling en niet voor een controle en schoonmaak beurt. Na het vertrek van de patiënt voor mij (ik was niet eens de eerste van de dag) nam ik plaats in de stoel en kreeg een verdoving die in no time effectief was. Ook het boren en vullen verliep vlotjes zodat ik na een kwartier weer buiten stond zonder dat ik wat gevoeld had. Je zou dus denken dat ik een volgende keer wat relaxter in de stoel zou gaan zitten maar ik kan je verzekeren dat dat niet gaat gebeuren maar we zijn er in ieder geval weer voor een halfjaar van verlost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten