dinsdag 15 maart 2016

Verjaardag

Deze keer voor mijn moeder
Zondag vierden we de verjaardag van mijn moeder en dat was voor de eerste keer met een extra gezicht erbij en wel mijn vriendin. De afspraak was om vier uur en wij arriveerden als eersten met bloemen, een luchtje en een bon van tuincentrum Osdorp, zo kom je er nooit, zo ben je er kind aan huis.

Al gauw arriveerden mijn zusje, zwager en kids en kwamen drankjes, zoutjes, kaas en worst op tafel. Behalve dat er cadeautjes gegeven werden werden er ook cadeautjes meegenomen\en want toen mijn vriendin aangaf het kussensloop dat mijn moeder genaakt had heel erg mooi vond kregen we dat mee naar huis voor bij ons op de bank. Tegen etenstijd kwamen er broodjes, vis en vleeswaren op tafel en al gauw werd er gesmikkeld en gesmuld van al het lekkers. Na de koffie vertrok iedereen weer naar huis en dit was de eerste familie bijeenkomst van mijn vriendin maar de laatste  zal het zeker niet worden, op naar het huwelijksfeest van mijn ouders in mei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten