maandag 14 maart 2016

Griepje

Ja ik had een verhoging
Vrijdag had ik een wat langer toiletbezoek dan normaal maar daar dacht ik niets van, kan een keer gebeuren. In de loop van de dag voelde ik me echter redelijk moe en 's avonds had ik geen honger en dat laatste is redelijk vreemd voor mij. Mijn voorhoofd voelde behoorlijk warm aan dus de conclusie griep was niet ver weg. Normaliter heb ik daar nooit last van dus ik nam twee paracetamol, dook vroeg mijn bd in hoopte dan ook op een goede afloop.

De volgende ochtend was ik nog niet helemaal opgeknapt, het toiletbezoek loet dat blijen, maar de koorts was al verdwenen. Kortom mijn weekend was niet helemaal top te noemen maar gelukkig heb ik niet echt last gehad van de koortsaanval. Hopelijk is het voor de komende jaren wee gebeurd want ik had zelfs van deze drie dagen met lichte koorts al weer snel genoeg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten