zondag 13 maart 2016

The burrito maker

Big boys
Voor het eerst in flink wat weken ging ik weer een keer met Dennis lunchen. Hij had The burrito maker voor gesteld en toen we daar arriveerden bleken we de eerste bezoekers te zijn, ondanks het al wat latere tijdstip. Mijn keuze viel op de koe-avacado-bacon tortilla alleen over de saus twijfelde ik nog, de hete saus of de hele hete saus. De keuze werd mij echter uit handen genomen want de hele hete saus was er niet (net zoals een aantal andere dingen).

We namen plaats aan een van de twee tafeltjes (jawel het business concept was take away) met een flesje jarritos. Ik koos de grapefruit in de hoop dat dat wat minder zoet zou zijn maar niets was minder waar, zoetigheid voerde de boventoon. Algauw arriveerden onze burrito's en die waren inderdaad van grote klasse. Ik vond de mijne pittig maar niet te pittig dus de kans dat ik volgende keer de hele hete saus ga nemen is dan ook zeker aanwezig. Alleen was de burrito erg vullend dus avondeten kwam er niet meer van die avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten