vrijdag 18 maart 2016

Julia's snacks & grill

De frites zonder vette kledder
Vrijdag deed ik een van die dingen waarvan ik altijd zeg dat ik het (bijna) nooit doe. Eigenlijk had ik ATV maar ik had besloten om toch te gaan werken omdat ik vrijdagavond tot zaterdagochtend een project moest trekken en dan zou er niet veel van mijn ATV dag terecht komen.

Het resultaat was echter dat ik geen eten in huis had want ik was ervan uitgegaan dat ik alle tijd had om een maaltijd te verzinnen. Toen het tegen etenstijd begon te lopen bracht ik dan ook een bezoek aan de snackbar (ik eet nooit thuis frietjes zeg ik altijd) en bestelde daar een patatje oorlog en een frikandel speciaal. Eenmaal thuisgekomen werd het "voedsel" in rap tempo naar binnen geschoven. Vies was het niet maar het is echt geen avondmaaltijd. Ik ben voorlopig weer genezen van frites als avondeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten