zondag 20 maart 2016

Verjaardag twee

Het wordt saai met al die ballonnen.
Afgelopen weekend was een verjaardagsweekend want na mijn nichtje was het de beurt aan een collega van mijn vriendin. Het was een klein feestje alleen voor intimi maar het was beregezellig en uiteraard was er heel veel eten aanwezig.

Aangezien ik al om 06:00 was opgestaan voor mijn werk hield ik het bij eten en bij een biertje want ik moest nog terugrijden naar huis. Toen mij echter na de koffie een glaasje Lagavullin werd aangeboden sloeg ik dat uiteraard niet af want dat is en blijft mijn favoriete Islay whisky. Tegen tien uur verliet ik het feestje dat nog in volle gang was maar ik moest nog naar huis rijden en ik begon het vroege opstaan zo langzamerhand te voelen. Ik nam dan ook afscheid van de gastheer en gastvrouw na een hele gezellige avond, hopelijk hoef ik de volgende keer niet eerst zo vroeg te werken en kan ik de hele avond blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten