dinsdag 8 maart 2016

Belastingaangifte

Een puzzel is het niet
Na 1 maart kun je je belastingaangifte invullen en dat was ik ook van plan maar het kwam er niet van. Toch heb ik wel een belastingaangifte ingediend want terwijl mijn zwager bij mij stond te klussen kwam er een appje van mijn moeder of ik hun kon helpen met het invullen.

Na het klussen vertrokken ik en mijn zwager dan ook naar mijn ouders om daar een kop koffie te drinken en ze te assisteren. Ik met de belastingaangifte en mijn zwager met het installeren van een werkende versie solitaire (die gaf wat problemen sinds de laatste Windows upgrade). Mijn ouders waren erg blij met het onverwachte bezoek en vooral toen beide klussen redelijk probleemloos verliepen werden ze nog een stuk blijere. Na gedane arbeid vertrokken we weer naar onze respectieve huizen met een goed gevoel want de klussen waren geklaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten