maandag 21 maart 2016

Cool blue

Dat hebben ze
Ik wil mijn thuis netwerk uitbreiden met een NAS en had na wat verkenningen op internet niet genoeg informatie om zelf te beslissen en besloot dus een bezoekje te brengen aan de winkel van Coolblue om mij te laten adviseren.

Het was een mooie grote winkel waar je via een touch-screen aangaf waarvoor je kwam en daarna werd er een bonnetje uitgespuugd met een nummer. Al gauw zat ik aan de balie met een jongedame aan wie ik mijn wensen duidelijk maakte. Mijn vragen werden snel opgepakt en ik wist al gauw wat de beste keuze voor mijn wensen was. Er bleken echter twee kleine nadelen te zijn. Ten eerste had ze het gewenste NAS niet meer op voorraad en ten tweede bleek deze bij het modem geplaatst te moeten worden. En daar is helaas geen plek om een NAS neer te zetten. Dat betekent dat mijn zwager er een klusje bij gaar krijgen, namelijk een plank(je) in de meterkast bevestigen.Maar als dat er is kan ik mijn NAS gaan bestellen en dat wordt het digitale leven weer een stuk bete.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten