zondag 6 maart 2016

Huisbroek

Van dit merk dus
Een van de dingen die ik nooit gehad heb is een huisbroek. Ik vind het 's avonds thuis prima om mijn spijkerbroek aan te houden maar mijn vriendin was ervan overtuigd dat alles beter zou gaan als ik een huisbroek zou dragen.

Ik zei prima en dacht er verder niet meer over na maar koppig en vastberaden zin twee eigenschappen die haar goed omschrijven en zo kwam ze triomfantelijk thuis met, jawel, een huisbroek. Het was een mooie grijze joggingbroek van Nike en ik moest bekennen dat hij wel heel erg prettig zit. We zijn inmiddels een weekje verder en ik kan niets anders zeggen dan dat ik erg blij ben met mijn huisbroek en bij thuiskomst worden de jeans tegenwoordig dan ook uitgetrokken en vervangen door de huisbroek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten